Ik heb vrijdag de baterij aangesloten en binnen een uurtje was alles geinstaleert.nog maar 3 dagen aangesloten maar alles werkt perfect.Zeer tevreden van de baterij.Juist spijtig dat er geen wieltjes bij waaren .
Voorlopig zeer tevreden van de Marstek Venus E 3.0.
Het is wel (te) moeilijk om technische ondersteuning te krijgen. Telefonisch niet te bereiken (ook niet via whatsapp), enkel per mail en dus niet echt handig als je een technisch probleem moet oplossen.
Voorlopig zeer tevreden van de Marstek Venus E 3.0.
Het is wel (te) moeilijk om technische ondersteuning te krijgen. Telefonisch niet te bereiken (ook niet via whatsapp), enkel per mail en dus niet echt handig als je een technisch probleem moet oplossen.
Voorlopig zeer tevreden van de Marstek Venus E 3.0.
Het is wel (te) moeilijk om technische ondersteuning te krijgen. Telefonisch niet te bereiken (ook niet via whatsapp), enkel per mail en dus niet echt handig als je een technisch probleem moet oplossen.
Voorlopig zeer tevreden van de Marstek Venus E 3.0.
Het is wel (te) moeilijk om technische ondersteuning te krijgen. Telefonisch niet te bereiken (ook niet via whatsapp), enkel per mail en dus niet echt handig als je een technisch probleem moet oplossen.